Ett (S)kri i ödemarken!


Socialdemokraternas splittring fördjupas. Avsätta Juholt, vad ska det tjäna till? Det skulle bara ge mediabolagen den sista acceptansen för att det är de som bestämmer och inte folket.

Vad är rätt väg att gå? Jag är så trött på partipampar och dessa högermän och kvinnor som inte respekterar oss gräsrötter! Maktkamp och översitteri!

Vem FAN, rätt ut sagt, vill gå ut på gator och torg när våra representanter är feta och trötta på sina stolar!!

Jag lugnar mig och börjar tänka strategi och moral snart men just nu skulle jag kunna ställa mig med en megafon utan för Svea vägen och kräva deras avgång, ALLIHOP! Från städarna till Håkan Juholt! Hela bygget skulle tömmas och fyllas med helt nya namn!

Detta är mest min ilska som talar men jag känner mig så sviken av partitoppen.

Förslag på åtgärder? Vad är rätt? Är det så illa att man ska behöva gå till angrepp på krypskyttarna och få denna konflikt att bli ett fullskaligt inbördeskrig i partiet? Är det verkligen det ända sättet?

Jag skulle vilja tala med Håkan Juholt… Det lär bli svårt. Jag ska banka huvudet i väggen en stund och sedan sätta mig och göra klart programmet för första S-cafet 2012.

Marcus Johansson, Höör

Kommentera

